+420 222 539 539
Po - Pá: 8:00 – 20:00 So - Ne: 9:00 – 16:00

SPA Hotel Francis Recenze

Hodnocení hotelu

93%
Perfektní

dle 232 recenzí

Jak sbíráme recenze?

  • Personál

    96%
  • Čistota

    97%
  • Vybavení

    93%
  • Pohodlí

    87%
  • Poměr cena/kvalita

    90%
Zobrazit recenze, které napsal:
Zobrazit recenze pouze v:
Seřadit od:
Zobrazit:

Ladislav

jednotlivec, 31.7.2023

Čeština

  • Celkové hodnocení
96 %
  • Vše bylo od objednání až po odjezd perfektní

  • wifi nemohu hodnotit mám data,alenabízeno nebylo

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
8

Eva

jednotlivec, 30.7.2023

Čeština

  • Celkové hodnocení
100 %

(bez textového hodnocení)

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
10

Jiří Plecer

rodina se staršími dětmi, 26.7.2023

Jihočeský kraj

  • Celkové hodnocení
76 %
  • Ochotný, vstřícný, pohodový personál, jak na Recepci hotelu, tak při obsluze v restauraci. Kuchyňská jídla v pohodě + přiměřené porce Lázeňská a zdravotní péče personálu výborná.

  • Líbil se mi pobyt ve Frant. Lázních, jako celku. Personál hotelu a lázeňských procedur, naprosto pohodový a vstřícný, ochotný. Velmi kladné hodnocení všech služeb.

  • Poměrné zklamání z města, prakticky prázdné ulice, prázdno i na ,,Národní třídě", hlavní lázeňské ulici, kde by člověk čekal rušnější, lázeňský život. Večerní Frant. Lázně - mrtvo, kavárničky zejí prázdnotou . Prostě je to tak , jak nám sdělili lázenští hosté, že tam ,,chcípl pes". Za jediný problém považuji to, že hotelový pokoj, byl skoro pod úrovní silnice, všude šero a na pokoji nebyl dostupný mobilní signál. Ani internetové připojení nebylo možné, vzhledem k tomu, že pokoj byl ,,utopen" pod úrovní silnice .

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
4
Cena/kvalita
4

Radka Adámková

ostatní, 22.7.2023

Jihomoravský kraj

  • Celkové hodnocení
100 %
  • S dcerou jsme si užily pobyt na maximum, procedury i časový harmonogram nám vyhovoval, byly jsme velmi spokojené

  • Velmi ochotný a vstřícný personál hotelu i v části wellness, možnost změnit večeři za oběd, výběr večeří ze 3 možností, pestrost výběru u snídaně

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
10

Anonym

jednotlivec, 24.6.2023

Hl.m.Praha

  • Celkové hodnocení
96 %
  • Docela hezké parky a dobré jídlo na hotelu

  • Málo a daleko obchody s potravinami.

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
8
Cena/kvalita
10

Anonym

ostatní, 29.5.2023

Hl.m.Praha

  • Celkové hodnocení
88 %
  • Malý spíše rodinný hotel, ale v hezkém klidném koutě. Procedury jsme měly vždy ráno a pak už byl den náš. To nám vyhovovalo, že jsme nemusely čekat od rána do odpoledne. Masáže, koupele byly skvělé. Jen vybavenost a přístroje jsou poměrně chudší.

  • Milá obsluha a vždy dobře naladěná.

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
6
Cena/kvalita
8

vlasta Spiessova

ostatní, 29.5.2023

Karlovarský kraj

  • Celkové hodnocení
88 %
  • Vše bylo v pořádku.Personál vstřícný,milý,ochotný.Je to klidný hotýlek,který nám vyhovoval.

  • Nelíbylo se nám,že v celém městě je málo bankomatů,A když jsme ho našly,tak byl dost z ruky.Možná by stálo za zvážení umístit nějaký v centru dění.Platba kartou skoro nemožné.

Personál
10
Služby
8
Čistota
8
Pohodlí
8
Cena/kvalita
10

Petr Pečený

dospělý pár, 22.5.2023

Karlovarský kraj

  • Celkové hodnocení
96 %
  • Malý hotel, malý pokoj č.6 byl útulný, nic tam nechybělo byli jsme spokojeni. Velice ochotná obsluha včetně vedoucí hotelu.

  • Krásně udržované parky a čistota ve městě.

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
8
Cena/kvalita
10

Josef Hleba

jednotlivec, 21.5.2023

Hl.m.Praha

  • Celkové hodnocení
92 %

(bez textového hodnocení)

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
8
Cena/kvalita
8

Anonym

ostatní, 10.5.2023

Moravskoslezský kraj

  • Celkové hodnocení
96 %

(bez textového hodnocení)

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
8
Cena/kvalita
10

Otakar Kohoutek

jednotlivec, 4.5.2023

Hl.m.Praha

  • Celkové hodnocení
72 %

(bez textového hodnocení)

Personál
8
Služby
6
Čistota
8
Pohodlí
8
Cena/kvalita
6

Anonym

jednotlivec, 2.5.2023

Hl.m.Praha

  • Celkové hodnocení
100 %

(bez textového hodnocení)

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
10

Luděk Samek

dospělý pár, 30.4.2023

Středočeský kraj

  • Celkové hodnocení
72 %
  • Lázeňský pobyt v daném místě a v tomto období je třeba hodnotit jako průměrné. Oceňujeme však snahu obsluhujícího a lázeňského personálu návštěvníkům i za nepříznivého včasného jarního počasí jejich pobyt v lázních zpřijemnit. Děkujeme.

  • Prostředí samotných lázní , např. krytý bazén AQUAPARK, obsluhující a lázeňský personál v místě ubytování. Je vidět, že jde o období před zahájením sezóny, kdy není slunečno a vynikají tak nedostatky na budovách, chodnících apod., které bude třeba opravit.

  • Bohužel, bylo velmi nehostinné a deštivé počasí a tomu odpovídala i atmosféra ve městě. Velmi malá návštěvnost láízní samotných. Počasí v tomto období odpovídalo místu, tj. je tam vždy drsnější počasí než ve vnitrozemí. Příště si vybereme pobyt v sezóně.

Personál
8
Služby
6
Čistota
8
Pohodlí
6
Cena/kvalita
8

Miloslava Řezáčová

jednotlivec, 30.4.2023

Karlovarský kraj

  • Celkové hodnocení
96 %
  • vše bylo v pohodě, jidlo vyborne4

  • čistota a ochota personálu

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
8

Ota Müller

jednotlivec, 22.4.2023

Ústecký kraj

  • Celkové hodnocení
60 %
  • Než hotel, tak bych tento podnik nazval pension. Schovaný ve slepé uličce, avšak kousek od centra. Restaurace zde nefunguje, pouze jako jídelna pro zde ubytované hosty. Večeře z výběru 3 jídel docela chutné, ale snídaně ( formou švédských stolů ) chudé a pořád to samé. Procedury, tak tady si na lázně pouze hrají. Parkování auta by mělo být v ceně pobytu a ne platit navíc, ale to je nešvar většiny podniků. Není možnost platby platební kartou!!! Klientelu zde tvoří převážně němečtí důchodci. Prospekty a reklamní obrázky vůbec neodpovídají skutečnosti! Pro mne zklamání.

  • Pouze ubytování na pokoji.

Personál
6
Služby
2
Čistota
8
Pohodlí
8
Cena/kvalita
6

Josef Tománek

skupina přátel, 27.3.2023

Ústecký kraj

  • Celkové hodnocení
96 %

(bez textového hodnocení)

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
8

Anonym

jednotlivec, 17.10.2022

Ústecký kraj

  • Celkové hodnocení
92 %
  • V pokojích je vše slyšet - slabé stěny .Malé parkoviště ale s tím se asi nedá nic dělat.

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
8
Cena/kvalita
8

Anonym

jednotlivec, 17.10.2022

Ústecký kraj

  • Celkové hodnocení
88 %
  • Slabé stěny pokojů vše je slyšet .V posteli byla menší madrace.

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
6
Cena/kvalita
8

Anonym

jednotlivec, 16.10.2022

Čeština

  • Celkové hodnocení
72 %

(bez textového hodnocení)

Personál
8
Služby
6
Čistota
8
Pohodlí
6
Cena/kvalita
8

Anonym

jednotlivec, 27.9.2022

Hl.m.Praha

  • Celkové hodnocení
76 %
  • - zklamání - asi poslední návštěva města i místa pobytu

  • - příroda - prameny - dvě nečekaná, milá setkání - restaurant Gruzie

  • - úpadek města v důsledku plandemie - zkrácení sezóny o další týden - přemrštěné ceny služeb - hlučné rekonstrukční práce zcela ignorující hosty a ráz místa - kulturní akce (výběr programu a aktérů) - doprava do místa prostřednictvím ČD

Personál
10
Služby
6
Čistota
10
Pohodlí
8
Cena/kvalita
4