+420 222 539 539
Mo - Fr: 8am – 8pm Sa - So: 9am – 4pm

SPA Hotel Francis Bewertungen

Hotelbewertung

93%
Perfekt

von 232 Bewertungen

How do we collect reviews?

  • Personal

    96%
  • Sauberkeit

    97%
  • Ausstattung

    93%
  • Komfort

    87%
  • Preis-Leistungverhältnis

    90%
Bewertungen anzeigen von:
Bewertungen anzeigen in:
Sortieren nach:
Anzeigen:

Ladislav

Einzelreisender, 31.7.2023

Čeština

  • Gesamtbewertung
96 %
  • Vše bylo od objednání až po odjezd perfektní

  • wifi nemohu hodnotit mám data,alenabízeno nebylo

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
8

Eva

Einzelreisender, 30.7.2023

Čeština

  • Gesamtbewertung
100 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
10

Jiří Plecer

Familie mit älteren Kindern, 26.7.2023

Jihočeský kraj

  • Gesamtbewertung
76 %
  • Ochotný, vstřícný, pohodový personál, jak na Recepci hotelu, tak při obsluze v restauraci. Kuchyňská jídla v pohodě + přiměřené porce Lázeňská a zdravotní péče personálu výborná.

  • Líbil se mi pobyt ve Frant. Lázních, jako celku. Personál hotelu a lázeňských procedur, naprosto pohodový a vstřícný, ochotný. Velmi kladné hodnocení všech služeb.

  • Poměrné zklamání z města, prakticky prázdné ulice, prázdno i na ,,Národní třídě", hlavní lázeňské ulici, kde by člověk čekal rušnější, lázeňský život. Večerní Frant. Lázně - mrtvo, kavárničky zejí prázdnotou . Prostě je to tak , jak nám sdělili lázenští hosté, že tam ,,chcípl pes". Za jediný problém považuji to, že hotelový pokoj, byl skoro pod úrovní silnice, všude šero a na pokoji nebyl dostupný mobilní signál. Ani internetové připojení nebylo možné, vzhledem k tomu, že pokoj byl ,,utopen" pod úrovní silnice .

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
4
Wert/Geld
4

Radka Adámková

andere Gruppe, 22.7.2023

Jihomoravský kraj

  • Gesamtbewertung
100 %
  • S dcerou jsme si užily pobyt na maximum, procedury i časový harmonogram nám vyhovoval, byly jsme velmi spokojené

  • Velmi ochotný a vstřícný personál hotelu i v části wellness, možnost změnit večeři za oběd, výběr večeří ze 3 možností, pestrost výběru u snídaně

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
10

Anonym

Einzelreisender, 24.6.2023

Hl.m.Praha

  • Gesamtbewertung
96 %
  • Docela hezké parky a dobré jídlo na hotelu

  • Málo a daleko obchody s potravinami.

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
8
Wert/Geld
10

Anonym

andere Gruppe, 29.5.2023

Hl.m.Praha

  • Gesamtbewertung
88 %
  • Malý spíše rodinný hotel, ale v hezkém klidném koutě. Procedury jsme měly vždy ráno a pak už byl den náš. To nám vyhovovalo, že jsme nemusely čekat od rána do odpoledne. Masáže, koupele byly skvělé. Jen vybavenost a přístroje jsou poměrně chudší.

  • Milá obsluha a vždy dobře naladěná.

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
6
Wert/Geld
8

vlasta Spiessova

andere Gruppe, 29.5.2023

Karlovarský kraj

  • Gesamtbewertung
88 %
  • Vše bylo v pořádku.Personál vstřícný,milý,ochotný.Je to klidný hotýlek,který nám vyhovoval.

  • Nelíbylo se nám,že v celém městě je málo bankomatů,A když jsme ho našly,tak byl dost z ruky.Možná by stálo za zvážení umístit nějaký v centru dění.Platba kartou skoro nemožné.

Persönlich
10
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
8
Komfort
8
Wert/Geld
10

Petr Pečený

Älteres Paar, 22.5.2023

Karlovarský kraj

  • Gesamtbewertung
96 %
  • Malý hotel, malý pokoj č.6 byl útulný, nic tam nechybělo byli jsme spokojeni. Velice ochotná obsluha včetně vedoucí hotelu.

  • Krásně udržované parky a čistota ve městě.

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
8
Wert/Geld
10

Josef Hleba

Einzelreisender, 21.5.2023

Hl.m.Praha

  • Gesamtbewertung
92 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
8
Wert/Geld
8

Anonym

andere Gruppe, 10.5.2023

Moravskoslezský kraj

  • Gesamtbewertung
96 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
8
Wert/Geld
10

Otakar Kohoutek

Einzelreisender, 4.5.2023

Hl.m.Praha

  • Gesamtbewertung
72 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
8
Dienstleistungen
6
Sauberkeit
8
Komfort
8
Wert/Geld
6

Anonym

Einzelreisender, 2.5.2023

Hl.m.Praha

  • Gesamtbewertung
100 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
10

Luděk Samek

Älteres Paar, 30.4.2023

Středočeský kraj

  • Gesamtbewertung
72 %
  • Lázeňský pobyt v daném místě a v tomto období je třeba hodnotit jako průměrné. Oceňujeme však snahu obsluhujícího a lázeňského personálu návštěvníkům i za nepříznivého včasného jarního počasí jejich pobyt v lázních zpřijemnit. Děkujeme.

  • Prostředí samotných lázní , např. krytý bazén AQUAPARK, obsluhující a lázeňský personál v místě ubytování. Je vidět, že jde o období před zahájením sezóny, kdy není slunečno a vynikají tak nedostatky na budovách, chodnících apod., které bude třeba opravit.

  • Bohužel, bylo velmi nehostinné a deštivé počasí a tomu odpovídala i atmosféra ve městě. Velmi malá návštěvnost láízní samotných. Počasí v tomto období odpovídalo místu, tj. je tam vždy drsnější počasí než ve vnitrozemí. Příště si vybereme pobyt v sezóně.

Persönlich
8
Dienstleistungen
6
Sauberkeit
8
Komfort
6
Wert/Geld
8

Miloslava Řezáčová

Einzelreisender, 30.4.2023

Karlovarský kraj

  • Gesamtbewertung
96 %
  • vše bylo v pohodě, jidlo vyborne4

  • čistota a ochota personálu

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
8

Ota Müller

Einzelreisender, 22.4.2023

Ústecký kraj

  • Gesamtbewertung
60 %
  • Než hotel, tak bych tento podnik nazval pension. Schovaný ve slepé uličce, avšak kousek od centra. Restaurace zde nefunguje, pouze jako jídelna pro zde ubytované hosty. Večeře z výběru 3 jídel docela chutné, ale snídaně ( formou švédských stolů ) chudé a pořád to samé. Procedury, tak tady si na lázně pouze hrají. Parkování auta by mělo být v ceně pobytu a ne platit navíc, ale to je nešvar většiny podniků. Není možnost platby platební kartou!!! Klientelu zde tvoří převážně němečtí důchodci. Prospekty a reklamní obrázky vůbec neodpovídají skutečnosti! Pro mne zklamání.

  • Pouze ubytování na pokoji.

Persönlich
6
Dienstleistungen
2
Sauberkeit
8
Komfort
8
Wert/Geld
6

Josef Tománek

Gruppe von Freunden, 27.3.2023

Ústecký kraj

  • Gesamtbewertung
96 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
8

Anonym

Einzelreisender, 17.10.2022

Ústecký kraj

  • Gesamtbewertung
92 %
  • V pokojích je vše slyšet - slabé stěny .Malé parkoviště ale s tím se asi nedá nic dělat.

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
8
Wert/Geld
8

Anonym

Einzelreisender, 17.10.2022

Ústecký kraj

  • Gesamtbewertung
88 %
  • Slabé stěny pokojů vše je slyšet .V posteli byla menší madrace.

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
6
Wert/Geld
8

Anonym

Einzelreisender, 16.10.2022

Čeština

  • Gesamtbewertung
72 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
8
Dienstleistungen
6
Sauberkeit
8
Komfort
6
Wert/Geld
8

Anonym

Einzelreisender, 27.9.2022

Hl.m.Praha

  • Gesamtbewertung
76 %
  • - zklamání - asi poslední návštěva města i místa pobytu

  • - příroda - prameny - dvě nečekaná, milá setkání - restaurant Gruzie

  • - úpadek města v důsledku plandemie - zkrácení sezóny o další týden - přemrštěné ceny služeb - hlučné rekonstrukční práce zcela ignorující hosty a ráz místa - kulturní akce (výběr programu a aktérů) - doprava do místa prostřednictvím ČD

Persönlich
10
Dienstleistungen
6
Sauberkeit
10
Komfort
8
Wert/Geld
4