+420 222 539 539
Po - Pá: 8:00 – 20:00 So - Ne: 9:00 – 16:00

SPA Hotel Francis Recenze

Hodnocení hotelu

93%
Perfektní

dle 238 recenzí

Jak sbíráme recenze?

  • Personál

    96%
  • Čistota

    97%
  • Vybavení

    93%
  • Pohodlí

    87%
  • Poměr cena/kvalita

    91%
Zobrazit recenze, které napsal:
Zobrazit recenze pouze v:
Seřadit od:
Zobrazit:

Anonym

jednotlivec, 25.8.2022

Čeština

  • Celkové hodnocení
44 %
  • Nelíbilo se mi nic, protože hotel byl v době našeho příjezdu uzamčen a bez personálu, takže jsme byli nuceni zajistit si nocleh jinde.

Personál
2
Služby
2
Čistota
6
Pohodlí
4
Cena/kvalita
8

Jindra Hekerlova

jednotlivec, 1.9.2017

Čeština

  • Celkové hodnocení
50 %
  • VŠE BYLO VPOŘÁKU DOPORUČUJI KLIDNÉ PROSTŘEDÍ VŠE V JEDNÉ BUDOVĚ

Personál
5
Služby
5
Čistota
5
Pohodlí
5
Cena/kvalita
5

Anonym

jednotlivec, 22.8.2021

Čeština

  • Celkové hodnocení
56 %
  • neplacení zálohy a nevyžadování dokladu o bezinfekčnosti, Wi-Fi dosáhla až na pokoj

  • Pokoj "myší díra" - nedal se vyvětrat, i když nebyla vedra, při otevření okna přímo do pokoje svítila lucerna = nedalo se spát. Ačkoli jsme druhý den na odchodu z hotelu signalizovali, že jsme nezaparkovali z důvodu nedostatečné kapacity parkoviště na dvoře, nikdo nám neřekl, že za hodinu tam nebude žádná recepční - nutnost volání a schování klíče do domluvené skrýše. Vrcholem je, že hotel neakceptuje platební karty, na což vás nikdo neupozorní - toto jsme zjistili až po dotazu po obdobné negativní a překvapivé zkušenosti z restaurace a cukrárny.

Personál
6
Služby
6
Čistota
8
Pohodlí
4
Cena/kvalita
4

Marie Rabová

jednotlivec, 1.10.2019

Čeština

  • Celkové hodnocení
56 %
  • velmi dobrý balnea provoz, ochota pokojské, zajimavá kuchyně

  • různé ceny.slevy 10 % jen někomu, různé pokoje/ neznali jsme/, schody/mám artrozu 3-4 /

Personál
6
Služby
5
Čistota
8
Pohodlí
3
Cena/kvalita
6

Ota Müller

jednotlivec, 22.4.2023

Ústecký kraj

  • Celkové hodnocení
60 %
  • Než hotel, tak bych tento podnik nazval pension. Schovaný ve slepé uličce, avšak kousek od centra. Restaurace zde nefunguje, pouze jako jídelna pro zde ubytované hosty. Večeře z výběru 3 jídel docela chutné, ale snídaně ( formou švédských stolů ) chudé a pořád to samé. Procedury, tak tady si na lázně pouze hrají. Parkování auta by mělo být v ceně pobytu a ne platit navíc, ale to je nešvar většiny podniků. Není možnost platby platební kartou!!! Klientelu zde tvoří převážně němečtí důchodci. Prospekty a reklamní obrázky vůbec neodpovídají skutečnosti! Pro mne zklamání.

  • Pouze ubytování na pokoji.

Personál
6
Služby
2
Čistota
8
Pohodlí
8
Cena/kvalita
6

Anonym

jednotlivec, 8.6.2016

Liberecký kraj

  • Celkové hodnocení
60 %
  • Celkem příjemný pobyt , až na pracovníci recepce a zároveň obsluhy , kterou práce viditelně nebavila - neochotná , nepříjemná , nic nevěděla o ničem mě neinformovala a na vše jsem se musela zeptat a o věci uvedené v pobytovém balíčku se musela prosit abych je dostala.

  • Vynikající strava Čistota Příjemný pokoj

  • Prý o mě v hotelu nevěděli ´ Neseděl počet procedur Na pokoji nebyly věci uvedené v baličku O župan jsem si musela říci Konečný účet mně vypočetli včetně částky za pobyt , který jsem platila Spa.cz

Personál
6
Služby
6
Čistota
7
Pohodlí
6
Cena/kvalita
5

Pavel Šášik

rodina s malými dětmi, 25.8.2012

Čeština

  • Celkové hodnocení
60 %

(bez textového hodnocení)

Personál
5
Služby
5
Čistota
10
Pohodlí
5
Cena/kvalita
5

Zdeňka Vohralíková

dospělý pár, 22.4.2017

Středočeský kraj

  • Celkové hodnocení
66 %
  • Rodinné prostředí Výborná kuchyně Ochotný personál

  • žádné zápory

Personál
7
Služby
7
Čistota
7
Pohodlí
5
Cena/kvalita
7

Vladimír Kužel

dospělý pár, 27.10.2023

Liberecký kraj

  • Celkové hodnocení
68 %
  • Průměrné . Nastavení času procedur bylo problematické...nevyhovovalo nám.

  • prostředí Františkových lázní

  • velmi malý pokoj, pro dva minimum úložných prostor, jediné okno v úrovni chodníku

Personál
10
Služby
6
Čistota
10
Pohodlí
4
Cena/kvalita
4

Markéta Draxlerova

ostatní, 25.8.2010

Čeština

  • Celkové hodnocení
70 %

(bez textového hodnocení)

Personál
7
Služby
6
Čistota
7
Pohodlí
9
Cena/kvalita
6

Leona Tošovská

18.9.2023

Hl.m.Praha

  • Celkové hodnocení
72 %

(bez textového hodnocení)

Personál
8
Služby
6
Čistota
8
Pohodlí
6
Cena/kvalita
8

Otakar Kohoutek

jednotlivec, 4.5.2023

Hl.m.Praha

  • Celkové hodnocení
72 %

(bez textového hodnocení)

Personál
8
Služby
6
Čistota
8
Pohodlí
8
Cena/kvalita
6

Luděk Samek

dospělý pár, 30.4.2023

Středočeský kraj

  • Celkové hodnocení
72 %
  • Lázeňský pobyt v daném místě a v tomto období je třeba hodnotit jako průměrné. Oceňujeme však snahu obsluhujícího a lázeňského personálu návštěvníkům i za nepříznivého včasného jarního počasí jejich pobyt v lázních zpřijemnit. Děkujeme.

  • Prostředí samotných lázní , např. krytý bazén AQUAPARK, obsluhující a lázeňský personál v místě ubytování. Je vidět, že jde o období před zahájením sezóny, kdy není slunečno a vynikají tak nedostatky na budovách, chodnících apod., které bude třeba opravit.

  • Bohužel, bylo velmi nehostinné a deštivé počasí a tomu odpovídala i atmosféra ve městě. Velmi malá návštěvnost láízní samotných. Počasí v tomto období odpovídalo místu, tj. je tam vždy drsnější počasí než ve vnitrozemí. Příště si vybereme pobyt v sezóně.

Personál
8
Služby
6
Čistota
8
Pohodlí
6
Cena/kvalita
8

Anonym

jednotlivec, 16.10.2022

Čeština

  • Celkové hodnocení
72 %

(bez textového hodnocení)

Personál
8
Služby
6
Čistota
8
Pohodlí
6
Cena/kvalita
8

Zdeněk Černík

dospělý pár, 21.7.2022

Plzeňský kraj

  • Celkové hodnocení
72 %
  • Takto jsem to objektivně viděl....

  • klid,pohoda,soukromí

  • velmi malé pokoje,hluk z chodby velmi slyšet do pokoje

Personál
8
Služby
8
Čistota
8
Pohodlí
6
Cena/kvalita
6

Jindra Hekerlova

jednotlivec, 29.8.2016

Čeština

  • Celkové hodnocení
74 %
  • vše bylo v pořádku děkuji Jindra

Personál
9
Služby
7
Čistota
9
Pohodlí
7
Cena/kvalita
5

Jiří Plecer

rodina se staršími dětmi, 26.7.2023

Jihočeský kraj

  • Celkové hodnocení
76 %
  • Ochotný, vstřícný, pohodový personál, jak na Recepci hotelu, tak při obsluze v restauraci. Kuchyňská jídla v pohodě + přiměřené porce Lázeňská a zdravotní péče personálu výborná.

  • Líbil se mi pobyt ve Frant. Lázních, jako celku. Personál hotelu a lázeňských procedur, naprosto pohodový a vstřícný, ochotný. Velmi kladné hodnocení všech služeb.

  • Poměrné zklamání z města, prakticky prázdné ulice, prázdno i na ,,Národní třídě", hlavní lázeňské ulici, kde by člověk čekal rušnější, lázeňský život. Večerní Frant. Lázně - mrtvo, kavárničky zejí prázdnotou . Prostě je to tak , jak nám sdělili lázenští hosté, že tam ,,chcípl pes". Za jediný problém považuji to, že hotelový pokoj, byl skoro pod úrovní silnice, všude šero a na pokoji nebyl dostupný mobilní signál. Ani internetové připojení nebylo možné, vzhledem k tomu, že pokoj byl ,,utopen" pod úrovní silnice .

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
4
Cena/kvalita
4

Anonym

jednotlivec, 27.9.2022

Hl.m.Praha

  • Celkové hodnocení
76 %
  • - zklamání - asi poslední návštěva města i místa pobytu

  • - příroda - prameny - dvě nečekaná, milá setkání - restaurant Gruzie

  • - úpadek města v důsledku plandemie - zkrácení sezóny o další týden - přemrštěné ceny služeb - hlučné rekonstrukční práce zcela ignorující hosty a ráz místa - kulturní akce (výběr programu a aktérů) - doprava do místa prostřednictvím ČD

Personál
10
Služby
6
Čistota
10
Pohodlí
8
Cena/kvalita
4

Pavla

jednotlivec, 27.8.2022

Česká republika

  • Celkové hodnocení
76 %
  • Jediné co musím vytknout, jsou "papundeklivé" zdi, kdy je všechno slyšet, ať už hlasy na chodbě, TV od sousedů do ranních hodin nebo ranní příprava snídaně, kdy jim omylem spadne kovové nádobí na podlahu. Nelze platit pl.kartou, pouze hotově nebo na fakturu. Jinak jsem byla se vším ostatním spokojená.

Personál
8
Služby
8
Čistota
8
Pohodlí
8
Cena/kvalita
6

Anonym

jednotlivec, 1.11.2021

Hl.m.Praha

  • Celkové hodnocení
76 %
  • Oproti stavu před dvěma lety se výrazně zhoršila kuchyně

Personál
8
Služby
6
Čistota
8
Pohodlí
8
Cena/kvalita
8