+421 342 251 251
Po - Pi: 8am – 8pm So - Ne: 9am – 4pm

SPA Hotel Francis Recenzie

Hodnotenie hotela

93%
Vynikajúce

podľa 238 recenzií

How do we collect reviews?

  • Personál

    96%
  • Čistota

    97%
  • Vybavenie

    93%
  • Komfort

    87%
  • Pomer cena/kvalita

    91%
Zobraziť recenzie, ktoré napísal :
Zobraziť recenzie v :
Zoradiť podľa:
Ukázať :

Anonym

starší pár, 12.9.2023

Hl.m.Praha

  • Celkové hodnotenie
100 %
  • Vše bylo v pořádku. Pobyt jsme si opravdu užili

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
10
Hodnota/peniaze
10

Milan Harmáček

starší pár, 11.9.2023

Hl.m.Praha

  • Celkové hodnotenie
88 %
  • Považuji za omyl vydávat toto zařízení za hotel. Jde o kvalitní malý penzion, po příjezdu jsem byl tedy zpočátku zklamán, nicméně v kategorii penzion si toto zařízení vede velmi dobře.

  • Příjemný personál, dobré jídlo, vkusně zařízený a dobře zorganizovaný hlavní prostor v přízemí. Vynikající lokace vedle parku, areálu Pawlik a v blízkosti vlakového nádraží. Pohodlné postele.

  • Většina pokojů je v prvním patře, to je podkroví, stropy pokojů jsou velmi šikmé, několikrát jsem se bolestivě udeřil do hlavy. Zařízení nepřijímá platební karty, ačkoliv v objednávce je uvedeno, že přijímá. V objednávce by mělo být naopak uvedeno, že parkování ve dvoře penzionu se platí zvlášť, při odjezdu.

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
6
Hodnota/peniaze
8

Miluše Baxová

jednotlivec, 10.9.2023

Ústecký kraj

  • Celkové hodnotenie
84 %

(bez písomného ohodnotenia)

Personál
8
Služby
8
Čistota
10
Komfort
8
Hodnota/peniaze
8

Hana

jednotlivec, 21.8.2023

Čeština

  • Celkové hodnotenie
100 %
  • Ochota číšníka

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
10
Hodnota/peniaze
10

Marcela

jednotlivec, 20.8.2023

Čeština

  • Celkové hodnotenie
100 %
  • byli jsme moc spokojeni a dekujeme za vsechno Bilkovi z Visnove u Pribrami

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
10
Hodnota/peniaze
10

Kamila Kulhánková

starší pár, 20.8.2023

Hl.m.Praha

  • Celkové hodnotenie
92 %
  • Komfort jsme označili jako průměrný a to z toho důvodu, že nás v noci rušil hluk čističky z Aquaparku, přitom bylo vedro a okno ( střešní) muselo být otevřené, ale s tím asi nic nenaděláme.

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
6
Hodnota/peniaze
10

Ladislav

jednotlivec, 31.7.2023

Čeština

  • Celkové hodnotenie
96 %
  • Vše bylo od objednání až po odjezd perfektní

  • wifi nemohu hodnotit mám data,alenabízeno nebylo

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
10
Hodnota/peniaze
8

Eva

jednotlivec, 30.7.2023

Čeština

  • Celkové hodnotenie
100 %

(bez písomného ohodnotenia)

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
10
Hodnota/peniaze
10

Jiří Plecer

rodina so staršími deťmi, 26.7.2023

Jihočeský kraj

  • Celkové hodnotenie
76 %
  • Ochotný, vstřícný, pohodový personál, jak na Recepci hotelu, tak při obsluze v restauraci. Kuchyňská jídla v pohodě + přiměřené porce Lázeňská a zdravotní péče personálu výborná.

  • Líbil se mi pobyt ve Frant. Lázních, jako celku. Personál hotelu a lázeňských procedur, naprosto pohodový a vstřícný, ochotný. Velmi kladné hodnocení všech služeb.

  • Poměrné zklamání z města, prakticky prázdné ulice, prázdno i na ,,Národní třídě", hlavní lázeňské ulici, kde by člověk čekal rušnější, lázeňský život. Večerní Frant. Lázně - mrtvo, kavárničky zejí prázdnotou . Prostě je to tak , jak nám sdělili lázenští hosté, že tam ,,chcípl pes". Za jediný problém považuji to, že hotelový pokoj, byl skoro pod úrovní silnice, všude šero a na pokoji nebyl dostupný mobilní signál. Ani internetové připojení nebylo možné, vzhledem k tomu, že pokoj byl ,,utopen" pod úrovní silnice .

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
4
Hodnota/peniaze
4

Radka Adámková

iná skupina, 22.7.2023

Jihomoravský kraj

  • Celkové hodnotenie
100 %
  • S dcerou jsme si užily pobyt na maximum, procedury i časový harmonogram nám vyhovoval, byly jsme velmi spokojené

  • Velmi ochotný a vstřícný personál hotelu i v části wellness, možnost změnit večeři za oběd, výběr večeří ze 3 možností, pestrost výběru u snídaně

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
10
Hodnota/peniaze
10

Anonym

jednotlivec, 24.6.2023

Hl.m.Praha

  • Celkové hodnotenie
96 %
  • Docela hezké parky a dobré jídlo na hotelu

  • Málo a daleko obchody s potravinami.

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
8
Hodnota/peniaze
10

Anonym

iná skupina, 29.5.2023

Hl.m.Praha

  • Celkové hodnotenie
88 %
  • Malý spíše rodinný hotel, ale v hezkém klidném koutě. Procedury jsme měly vždy ráno a pak už byl den náš. To nám vyhovovalo, že jsme nemusely čekat od rána do odpoledne. Masáže, koupele byly skvělé. Jen vybavenost a přístroje jsou poměrně chudší.

  • Milá obsluha a vždy dobře naladěná.

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
6
Hodnota/peniaze
8

vlasta Spiessova

iná skupina, 29.5.2023

Karlovarský kraj

  • Celkové hodnotenie
88 %
  • Vše bylo v pořádku.Personál vstřícný,milý,ochotný.Je to klidný hotýlek,který nám vyhovoval.

  • Nelíbylo se nám,že v celém městě je málo bankomatů,A když jsme ho našly,tak byl dost z ruky.Možná by stálo za zvážení umístit nějaký v centru dění.Platba kartou skoro nemožné.

Personál
10
Služby
8
Čistota
8
Komfort
8
Hodnota/peniaze
10

Petr Pečený

starší pár, 22.5.2023

Karlovarský kraj

  • Celkové hodnotenie
96 %
  • Malý hotel, malý pokoj č.6 byl útulný, nic tam nechybělo byli jsme spokojeni. Velice ochotná obsluha včetně vedoucí hotelu.

  • Krásně udržované parky a čistota ve městě.

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
8
Hodnota/peniaze
10

Josef Hleba

jednotlivec, 21.5.2023

Hl.m.Praha

  • Celkové hodnotenie
92 %

(bez písomného ohodnotenia)

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
8
Hodnota/peniaze
8

Anonym

iná skupina, 10.5.2023

Moravskoslezský kraj

  • Celkové hodnotenie
96 %

(bez písomného ohodnotenia)

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
8
Hodnota/peniaze
10

Otakar Kohoutek

jednotlivec, 4.5.2023

Hl.m.Praha

  • Celkové hodnotenie
72 %

(bez písomného ohodnotenia)

Personál
8
Služby
6
Čistota
8
Komfort
8
Hodnota/peniaze
6

Anonym

jednotlivec, 2.5.2023

Hl.m.Praha

  • Celkové hodnotenie
100 %

(bez písomného ohodnotenia)

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
10
Hodnota/peniaze
10

Luděk Samek

starší pár, 30.4.2023

Středočeský kraj

  • Celkové hodnotenie
72 %
  • Lázeňský pobyt v daném místě a v tomto období je třeba hodnotit jako průměrné. Oceňujeme však snahu obsluhujícího a lázeňského personálu návštěvníkům i za nepříznivého včasného jarního počasí jejich pobyt v lázních zpřijemnit. Děkujeme.

  • Prostředí samotných lázní , např. krytý bazén AQUAPARK, obsluhující a lázeňský personál v místě ubytování. Je vidět, že jde o období před zahájením sezóny, kdy není slunečno a vynikají tak nedostatky na budovách, chodnících apod., které bude třeba opravit.

  • Bohužel, bylo velmi nehostinné a deštivé počasí a tomu odpovídala i atmosféra ve městě. Velmi malá návštěvnost láízní samotných. Počasí v tomto období odpovídalo místu, tj. je tam vždy drsnější počasí než ve vnitrozemí. Příště si vybereme pobyt v sezóně.

Personál
8
Služby
6
Čistota
8
Komfort
6
Hodnota/peniaze
8

Miloslava Řezáčová

jednotlivec, 30.4.2023

Karlovarský kraj

  • Celkové hodnotenie
96 %
  • vše bylo v pohodě, jidlo vyborne4

  • čistota a ochota personálu

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
10
Hodnota/peniaze
8