+420 222 539 539
Mo - Fr: 8am – 8pm Sa - So: 9am – 4pm

SPA Hotel Francis Bewertungen

Hotelbewertung

93%
Perfekt

von 238 Bewertungen

How do we collect reviews?

  • Personal

    96%
  • Sauberkeit

    97%
  • Ausstattung

    93%
  • Komfort

    87%
  • Preis-Leistungverhältnis

    91%
Bewertungen anzeigen von:
Bewertungen anzeigen in:
Sortieren nach:
Anzeigen:

Anonym

Einzelreisender, 25.8.2022

Čeština

  • Gesamtbewertung
44 %
  • Nelíbilo se mi nic, protože hotel byl v době našeho příjezdu uzamčen a bez personálu, takže jsme byli nuceni zajistit si nocleh jinde.

Persönlich
2
Dienstleistungen
2
Sauberkeit
6
Komfort
4
Wert/Geld
8

Jindra Hekerlova

Einzelreisender, 1.9.2017

Čeština

  • Gesamtbewertung
50 %
  • VŠE BYLO VPOŘÁKU DOPORUČUJI KLIDNÉ PROSTŘEDÍ VŠE V JEDNÉ BUDOVĚ

Persönlich
5
Dienstleistungen
5
Sauberkeit
5
Komfort
5
Wert/Geld
5

Anonym

Einzelreisender, 22.8.2021

Čeština

  • Gesamtbewertung
56 %
  • neplacení zálohy a nevyžadování dokladu o bezinfekčnosti, Wi-Fi dosáhla až na pokoj

  • Pokoj "myší díra" - nedal se vyvětrat, i když nebyla vedra, při otevření okna přímo do pokoje svítila lucerna = nedalo se spát. Ačkoli jsme druhý den na odchodu z hotelu signalizovali, že jsme nezaparkovali z důvodu nedostatečné kapacity parkoviště na dvoře, nikdo nám neřekl, že za hodinu tam nebude žádná recepční - nutnost volání a schování klíče do domluvené skrýše. Vrcholem je, že hotel neakceptuje platební karty, na což vás nikdo neupozorní - toto jsme zjistili až po dotazu po obdobné negativní a překvapivé zkušenosti z restaurace a cukrárny.

Persönlich
6
Dienstleistungen
6
Sauberkeit
8
Komfort
4
Wert/Geld
4

Marie Rabová

Einzelreisender, 1.10.2019

Čeština

  • Gesamtbewertung
56 %
  • velmi dobrý balnea provoz, ochota pokojské, zajimavá kuchyně

  • různé ceny.slevy 10 % jen někomu, různé pokoje/ neznali jsme/, schody/mám artrozu 3-4 /

Persönlich
6
Dienstleistungen
5
Sauberkeit
8
Komfort
3
Wert/Geld
6

Ota Müller

Einzelreisender, 22.4.2023

Ústecký kraj

  • Gesamtbewertung
60 %
  • Než hotel, tak bych tento podnik nazval pension. Schovaný ve slepé uličce, avšak kousek od centra. Restaurace zde nefunguje, pouze jako jídelna pro zde ubytované hosty. Večeře z výběru 3 jídel docela chutné, ale snídaně ( formou švédských stolů ) chudé a pořád to samé. Procedury, tak tady si na lázně pouze hrají. Parkování auta by mělo být v ceně pobytu a ne platit navíc, ale to je nešvar většiny podniků. Není možnost platby platební kartou!!! Klientelu zde tvoří převážně němečtí důchodci. Prospekty a reklamní obrázky vůbec neodpovídají skutečnosti! Pro mne zklamání.

  • Pouze ubytování na pokoji.

Persönlich
6
Dienstleistungen
2
Sauberkeit
8
Komfort
8
Wert/Geld
6

Anonym

Einzelreisender, 8.6.2016

Liberecký kraj

  • Gesamtbewertung
60 %
  • Celkem příjemný pobyt , až na pracovníci recepce a zároveň obsluhy , kterou práce viditelně nebavila - neochotná , nepříjemná , nic nevěděla o ničem mě neinformovala a na vše jsem se musela zeptat a o věci uvedené v pobytovém balíčku se musela prosit abych je dostala.

  • Vynikající strava Čistota Příjemný pokoj

  • Prý o mě v hotelu nevěděli ´ Neseděl počet procedur Na pokoji nebyly věci uvedené v baličku O župan jsem si musela říci Konečný účet mně vypočetli včetně částky za pobyt , který jsem platila Spa.cz

Persönlich
6
Dienstleistungen
6
Sauberkeit
7
Komfort
6
Wert/Geld
5

Pavel Šášik

Familie mit kleinen Kindern, 25.8.2012

Čeština

  • Gesamtbewertung
60 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
5
Dienstleistungen
5
Sauberkeit
10
Komfort
5
Wert/Geld
5

Zdeňka Vohralíková

Älteres Paar, 22.4.2017

Středočeský kraj

  • Gesamtbewertung
66 %
  • Rodinné prostředí Výborná kuchyně Ochotný personál

  • žádné zápory

Persönlich
7
Dienstleistungen
7
Sauberkeit
7
Komfort
5
Wert/Geld
7

Vladimír Kužel

Älteres Paar, 27.10.2023

Liberecký kraj

  • Gesamtbewertung
68 %
  • Průměrné . Nastavení času procedur bylo problematické...nevyhovovalo nám.

  • prostředí Františkových lázní

  • velmi malý pokoj, pro dva minimum úložných prostor, jediné okno v úrovni chodníku

Persönlich
10
Dienstleistungen
6
Sauberkeit
10
Komfort
4
Wert/Geld
4

Markéta Draxlerova

andere Gruppe, 25.8.2010

Čeština

  • Gesamtbewertung
70 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
7
Dienstleistungen
6
Sauberkeit
7
Komfort
9
Wert/Geld
6

Leona Tošovská

18.9.2023

Hl.m.Praha

  • Gesamtbewertung
72 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
8
Dienstleistungen
6
Sauberkeit
8
Komfort
6
Wert/Geld
8

Otakar Kohoutek

Einzelreisender, 4.5.2023

Hl.m.Praha

  • Gesamtbewertung
72 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
8
Dienstleistungen
6
Sauberkeit
8
Komfort
8
Wert/Geld
6

Luděk Samek

Älteres Paar, 30.4.2023

Středočeský kraj

  • Gesamtbewertung
72 %
  • Lázeňský pobyt v daném místě a v tomto období je třeba hodnotit jako průměrné. Oceňujeme však snahu obsluhujícího a lázeňského personálu návštěvníkům i za nepříznivého včasného jarního počasí jejich pobyt v lázních zpřijemnit. Děkujeme.

  • Prostředí samotných lázní , např. krytý bazén AQUAPARK, obsluhující a lázeňský personál v místě ubytování. Je vidět, že jde o období před zahájením sezóny, kdy není slunečno a vynikají tak nedostatky na budovách, chodnících apod., které bude třeba opravit.

  • Bohužel, bylo velmi nehostinné a deštivé počasí a tomu odpovídala i atmosféra ve městě. Velmi malá návštěvnost láízní samotných. Počasí v tomto období odpovídalo místu, tj. je tam vždy drsnější počasí než ve vnitrozemí. Příště si vybereme pobyt v sezóně.

Persönlich
8
Dienstleistungen
6
Sauberkeit
8
Komfort
6
Wert/Geld
8

Anonym

Einzelreisender, 16.10.2022

Čeština

  • Gesamtbewertung
72 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
8
Dienstleistungen
6
Sauberkeit
8
Komfort
6
Wert/Geld
8

Zdeněk Černík

Älteres Paar, 21.7.2022

Plzeňský kraj

  • Gesamtbewertung
72 %
  • Takto jsem to objektivně viděl....

  • klid,pohoda,soukromí

  • velmi malé pokoje,hluk z chodby velmi slyšet do pokoje

Persönlich
8
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
8
Komfort
6
Wert/Geld
6

Jindra Hekerlova

Einzelreisender, 29.8.2016

Čeština

  • Gesamtbewertung
74 %
  • vše bylo v pořádku děkuji Jindra

Persönlich
9
Dienstleistungen
7
Sauberkeit
9
Komfort
7
Wert/Geld
5

Jiří Plecer

Familie mit älteren Kindern, 26.7.2023

Jihočeský kraj

  • Gesamtbewertung
76 %
  • Ochotný, vstřícný, pohodový personál, jak na Recepci hotelu, tak při obsluze v restauraci. Kuchyňská jídla v pohodě + přiměřené porce Lázeňská a zdravotní péče personálu výborná.

  • Líbil se mi pobyt ve Frant. Lázních, jako celku. Personál hotelu a lázeňských procedur, naprosto pohodový a vstřícný, ochotný. Velmi kladné hodnocení všech služeb.

  • Poměrné zklamání z města, prakticky prázdné ulice, prázdno i na ,,Národní třídě", hlavní lázeňské ulici, kde by člověk čekal rušnější, lázeňský život. Večerní Frant. Lázně - mrtvo, kavárničky zejí prázdnotou . Prostě je to tak , jak nám sdělili lázenští hosté, že tam ,,chcípl pes". Za jediný problém považuji to, že hotelový pokoj, byl skoro pod úrovní silnice, všude šero a na pokoji nebyl dostupný mobilní signál. Ani internetové připojení nebylo možné, vzhledem k tomu, že pokoj byl ,,utopen" pod úrovní silnice .

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
4
Wert/Geld
4

Anonym

Einzelreisender, 27.9.2022

Hl.m.Praha

  • Gesamtbewertung
76 %
  • - zklamání - asi poslední návštěva města i místa pobytu

  • - příroda - prameny - dvě nečekaná, milá setkání - restaurant Gruzie

  • - úpadek města v důsledku plandemie - zkrácení sezóny o další týden - přemrštěné ceny služeb - hlučné rekonstrukční práce zcela ignorující hosty a ráz místa - kulturní akce (výběr programu a aktérů) - doprava do místa prostřednictvím ČD

Persönlich
10
Dienstleistungen
6
Sauberkeit
10
Komfort
8
Wert/Geld
4

Pavla

Einzelreisender, 27.8.2022

Česká republika

  • Gesamtbewertung
76 %
  • Jediné co musím vytknout, jsou "papundeklivé" zdi, kdy je všechno slyšet, ať už hlasy na chodbě, TV od sousedů do ranních hodin nebo ranní příprava snídaně, kdy jim omylem spadne kovové nádobí na podlahu. Nelze platit pl.kartou, pouze hotově nebo na fakturu. Jinak jsem byla se vším ostatním spokojená.

Persönlich
8
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
8
Komfort
8
Wert/Geld
6

Anonym

Einzelreisender, 1.11.2021

Hl.m.Praha

  • Gesamtbewertung
76 %
  • Oproti stavu před dvěma lety se výrazně zhoršila kuchyně

Persönlich
8
Dienstleistungen
6
Sauberkeit
8
Komfort
8
Wert/Geld
8